nu far vi till arjeplog

Jepps, Chris har tagit ledigt resten av veckan så när han kommer hem åker vi till Arjeplog. Vi ska hjälpa Micke och Moa att flytta nu i veckan och till helgen är det marknad där.

imorse vaknade snutten halv sju. Tack och lov så låg han och pratade med sig själv och lekte med fötterna och tillslut somnade han om, tur för mig va! Vi, eller jag rättare sagt, har försökt packa hela förmiddagen. Snutten var inte så hjälpsam, han ville mest bli buren på, så jag fick passa på när han somnade. Nu har vi precis kommit hem från stan, jag var tvungen handla lite innan vi åker .


Nu parkerade Chris bilen här ute så nu ska vi lasta.

Kommentarer
Från: tedee

Jadu, för min del händer det inte mycket alls.. jag jobbar och ikväll ska jag hålla i ett afropass, det vanliga :) Måste säga att din bloggdesing är riktigt fin. är det du själv som har gjort den?

2008-09-30 @ 16:10:43
URL: http://tedee.blogg.se/
Från: Linda

Hoppas ni får det mysigt och trevligt i arjeplog nu!

2008-09-30 @ 18:38:37



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback