Soliga lördag

Härligt väder idag va? tyvärr har inte jag njutit så mycket av det som jag borde.

Vi brummade iväg till påle i eftermiddags på grillfest för Emil. Det var ganska mycket folk där men vi for därifrån ganska snabbt, Levi skulle ju äta kvällsmat och det var lite för mycket folk med tanke på att han ska varva ner på kvällen. Vi körde iallafall till Älvsbyn och hälsade på Seb och Elin, myspys. Elin skojade med Levi och oj vad han skrattade. Alla är tydligen roliga utom jag.


Folk på grillfesten



Elin, Levi och jag. Kolla på bilden när jag pussar honom, vilken argmin va :)



Snutten med stora ögon



Min lillebror och hans flickvän som jag aldrig träffat tidigare kom förbi en stund, så himla härlig tjej han skaffat sig! En sån som man känner sig bekväm med redan från början, hur söt som helst! Vi for från Seb och Elin samtidigt som dom for, och kom till stan för snart en timma sen. Vi for och köpte skrov som vi nyss har smaskat i oss, ååå så gott det var!


Levi har varit god och glad mest hela dagen. Nu har han precis somnat och jag å Chris ska slötitta på tv och kramas. Ibland önskar jag att det fanns mer tid så man hann med allt som ska hinnas. Föresten så skrubbade jag Levis kläder med galltvål idag för att få bort plommonpurèn från hans kläder, så nu blir det inge mer plommon förens han slutar spy. Men galltvål är nåt jag rekommenderar, himla effektivt det tog som inte länge alls att få bort fläckarna.


Snutten somnade sittande i sin stol medans han åt






Kommentarer
Från: Hilda

hej! tänkte bra säga hej och höra hur de är med lill snyggingen :) ha d bra!

2008-09-07 @ 13:09:24
URL: http://hiiilda.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback