sovit gott

Jag har sovit så sjukt gott inatt! Levi också tror jag. Han vaknade halv nio imorse och då studsade jag upp ur sängen, så pigg var jag, det är sjukt skönt att inte gå som en zombie första timmarna när man vaknat. Levi har ätit gröt nu på morgonen och jag har hunnit dammsuga och skura, nu ligger han och sover igen brevid Chris i sängen, jag har hunnit vara ute med hunden och nu ska jag äta frukost och sen fara och träna.




Dagens planer annars då? Vi ska fara förbi barnens hus och köpa nå leksaker jag blev tipsad om, också behöver vi ett nytt regnskydd till vagnen då det vi har är värdelöst, det följde med vagnen nör vi köpte den. Sen ska jag bjuda mamma och dom på middag hemma hos dem så då åker vi dit. Annars vet jag inte, en promenad skulle behövas för både mig Levi och Nasti så det ska vi försöka hinna med. Man har som fullt upp varenda dag tycker jag.

Frukost nu då.

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback