sovmorgon

Idag fick jag sova huuuuuur länge jag ville, så himla skönt. Jag låg och drog mig i sängen ett bra tag innan jag steg upp. Det enda dåliga just nu är väl att jag är seg.. när jag sover länge på dagen så blir jag som seg men det går väl över förhoppningsvis.

Bella, grannflickan har suttit här och sett toondisney ett tag, hon gick precis hem. Så söt tjej alltså. Också har hon hittat gräslök i våran rabatt här utanför så det smaskar hon på. Har försökt skrämma med att hunden kanske har kissat på det, men det funkar inte för hon äter det endå.


Levi ligger i gymmet och jollrar på, snyggsnutt. Hans gröt har tagit slut så nu måste vi köpa ny. Ska pröva nån annan gröt den här gången så han får testa nån annan smak.



Kommentarer
Från: Hilda

men så bra :) jo vi har de bara bra :)

2008-09-07 @ 22:09:24
URL: http://hiiilda.blogg.se/
Från: Hanna

Oj så snygg :)

2008-09-08 @ 23:14:30
URL: http://nystis.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback