stackars Nasti

Nu har vi varit hos syon, så jag ska börja läsa till veckan. Vi har inte gjort så mycket annat.. Chris hade dammsugit och skurat när vi kom hem, kunde ju inte göra det igårkväll.. kväll som sagt och folk sov väl..

Men så hemskt, jag vet inte vad jag fick för mig idag?! Först gick jag in på apoteket, när jag kom ut så gick jag som bara iväg, förbi Nasti som jag totalt missade.. Tur att han kan gnälla haha. Sen gick vi till coop, samma sak där, jag vandrar iväg och reagerar inte förens jag hör ett välbekant gnäll. Gick in på Kvantum sen då det jag skulle ha inte fanns på coop, och sen vandrar jag ut därifrån, går över vägen i mina egna tankar och då hör jag gnället igen, jag höll på att glömma Nasti TRE gånger inom loppet av en timme, SÅ HEMSKT.

Vi hittade en rolig bok på coop, där man kunde få höra hur djuren lät







Nasti hittade en pinne



Kommentarer
Från: Linda

men louise då!! stackars Nasti :)

2008-09-22 @ 18:45:05
Från: Sandra

Levi har börjat bli mkt lik sin mor nu =) Hoppas allt är bra med dig & familjen s

2008-09-22 @ 19:24:01
URL: http://sandralaituri.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback