Stan med Malin och Linda

Imorse fick Levi ligga kvar i sängen och leka lite för sig själv medans jag gjorde mig iordning, varför har jag inte gjort så förut? Han är ju så nöjd med att ligga och jollra för sig själv i sängen, men jag brukar annars ta upp honom då jag stiger upp vilket resulterar i att man inte kan göra sig iordning i lugn och ro.

Morgonmys bakom mammas hårskalle



Vi gick in till stan och mötte upp Malin, Linda och lilla Harry. Vi har alltid så mycket att prata om, tiden räcker aldrig till. Malin for och jobbade och då gick jag och Linda runt i affärer och kollade omkring. Levi fick nya vantar och en halskrage eller vad man ska kalla det, istället för halsduk iallafall, och jag fick mig en ny tröja.



Lovely time med Malin, Levi, Linda och Harry





Vi gick hem och lagade mat och oj så gott, jag hade hoppat över lunchen och åt middag vid 17, lång tid utan mat för att vara mig. Sen tog jag fram dammsugaren och dammsög medans Chris gick efter med skurmoppen, det går sjukt fort när man är två.

Nu ikväll har jag varit och tränat, skönt som vanligt. Hämtade upp pizza på hemvägen också.. Nu har Chris ordnat med en film så Levi ska lägga sig strax så att vi kan sätta oss ner i lugn och ro. Han har sovit gode mycket idag så vi får väl se hur han sover nu inatt, pratade med mamma och hon tror att han sover så dåligt om nätterna nuförtiden för att han sover så mycket på dagarna, och det låter ju logiskt (varför har jag inte tänkt på det?) så jag måste ta en dag då jag underhåller honom hela dagen så att han inte får sova så mycket..

Sover..



Nåja nu väntar Chris på mig så det är väl bäst att jag sätter fart mot soffan. Har verkligen varit en kanondag med underbart sällskap, lustigt hur man kan trivas så sjukt bra med vissa personer! :)




Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback