Tjejkvällen

Nu har jag och Linda varit i stan på tjejkvällen. Det var mycket folk, men det gick ändå rätt bra att ta sig fram med barnvagnarna. Levi har varit himla grinig, vilket han oftast är nuförtiden känns det som.. Några glada stunder har han förstås haft men.. jaa.. vill helst bli buren och det funkar ju inte alltid.. Han somnade iallafall lagom tills vi skulle gå hem, typiskt att han ska vara grinig när morsan vill shoppa.

Glömde förstås min börs hemma, tur att jag har Linda som lånade ut pengar till mig, måste föra över pengar till henne på en gång, jag gillar inte att vara skyldig. Jag fyndade iallafall ett par mjukisbyxor, tjocksockar till Levi och ett leave in balsam.

Nu är jag helt trött och slut. Ska gå och lägga mig rätt snart.. Satte igång en tvättmaskin så jag måste vänta tills den är klar men sen är det sängen på en gång!


Harry påväg hem


Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback