Tupperware och grinig Levi

Jag och kåggan gick en promenad idag, letade lite ställen där vi kan ta kort på småsnuttarna, Lindas Harry och Levi alltså. Jag blev så colasugen så sen gick vi och köpte dricka på kvantum innan jag pinnade iväg hem. Levi sov nästan hela tiden i vagnen.



Träffade Chris lite snabbt när jag kom hem, sen for jag och Levi iväg till Linda, hjälpte henne få ordning på nya vagnen hon köpt, Malin kom också dit också gjorde vi oss iordning lite, Levi kräktes 314 liter och sen begav vi oss till tupperware partaj. Snutten var förstås jättegrinig, värre än vanligt och såklart då jag mest av allt ville att han skulle vara glad. Jag blir så obekväm när det är runt människor man inte känner, men det är ju lite svårt att styra över när ett barn ska vara ledset. Beslutade mig iallafall för att fara hem efter ett tag, och så fort vi kom utanför dörren så var allt frid och fröjd, snutten var glad igen. Samma när vi kom hem, lekte i babygymmet och stå i hoppgungan, nöjdnöjdnöjd.

Nu har han somnat iallafall. Jag tror det kliar i munnen så mycket, att det är därför han är ledsen, och det kan man ju förstå. Fick ett tips om att man kan stryka på lite flytande alvedon med en tops på tandköttet, så jag ska testa det. Han gnager på allt han kommer åt, stackarn.


Imorgon är det tjejkväll, jag och Linda ska gå å kolla tänkte vi. Måste verkligen köpa ett balsamspray till mitt hår för det är omöjligt,, jag tappar hur mycket hår som helst och det jag har kvar bara tjorvar trots massor med balsam.. hormoner är inte så roliga ibland.

Nu är jag helt trött och slut, tänkte gå och lägga mig, borde ha gjort det för längesen men det är så mycket man vill göra.. Nåja, godnatt världen


Malin och Levi



Linda, Levi, trött mamma




Kommentarer
Från: Linda

Tack för idag, vi ses imorrn! Påminn mig gärna att jag ska köpa ´dust it´ eller vad det heter =]

2008-09-24 @ 23:43:07



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback