Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Carro

1. Vilken mat äter du ofta?
Fiskpinnar, Köttfärsås och Spaghetti, Makaroner och korv


2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
Jag brukar faktiskt vara den som hjälper till, alltid tror jag.. Annars får jag dåligt samvete.


3. Var sitter du helst när du bloggar?
Helst skulle jag sitta i soffan men det är lite svårt när vi har stationär dator..

4. Köper du ofta triss?
Nej typ aldrig, Chris köper då och då å hoppas på en vinst men än har han då inte vunnit nå


5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Jag har inte varit på semester sen jag var liten, och då var väl Kreta den bästa semestern då det var första och enda gången jag har varit utomlands (om man räknar bort norge å finland). Dom hade goda Chips i kreta minns jag.

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?
E! och 5:an

Jag utmanar följande:

Kåggan

Anna

 


Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag får passa på att kolla på E! nu när jag är här ; )

2008-09-04 @ 10:49:16
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback