vilken dag!

Himlarns vilken dag.. Jag har försökt hålla Levi vaken och det har faktiskt gått bättre än förväntat, han har varit lite grinig men inte så farligt endå förens nu på kvällen men då fick han såklart lägga sig. Har ju blivit lite mer att bära omkring på honom än vanligt men det gör ju inte så mycket.

I eftermiddags gick vi till stan och mötte upp Karin, träffar ju inte henne så ofta så det var jätteroligt. Vi gick omkring i affärer och letade det som hon sökte och så.. Jag har ju gått i stan ganska mycket nu på senaste så jag försökte att inte köpa något, men det misslyckades så jag köpte ett armband också tänkte jag köpa en mössa till Levi men då ville Karin köpa den till honom snällt nog. Jag träffade massa folk jag kände också vilket var roligt, men då hann man ju såklart inte stanna och prata så länge för affärerna stängde förstås och vi var tvugna att rusa.


Nu håller jag på att tvätta och packa för fullt, vilken panikkväll.. Vi ska åka till Arjeplog imorgon och det är ju så mycket man ska ha med så jag har skrivit en packlista så jag inte glömmer något, men det lär man väl göra endå. Chris har åkt och hämtat en bil som vi ska låna, en kombi så att vi ryms när både chris bror och hans flickvän ska följa med. Levi har lagt sig och han har då inte vaknat något än så länge så det funkade nog att hålla honom vaken idag, får hoppas att han sover hela natten nu då.


Men gud vad skönt det var att sätta sig ner några minuter nu, jag har verkligen varit igång precis HELA dagen, det känns! Nu måste jag vänta på tvättstugan och sen blir det sängen för min del, är sjukt trött.

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback