dagens

Imorse tog vi en långpromenad med grannen, härligt. Påväg hem sa jag "åå tänk om jag ändå hade en tia i jackfickan så jag kunde köpa en matlagningsgrädde" också kollade jag i fickan, å jaa då det hade jag, lucky mee, så korvstroganoff blev det till lunch. Personligen så tycker jag att jag gör världens godaste korvstroganoff och köttfärsås, två av mina favvorätter :)

Sen har vi farit en sväng till älvsbyn, lämnade igen en skoterdel till skroten i storsund och sen har vi hälsat på hos min farmor och hos mina kusiner, vi hämtade hem en cykelstol också, så nu ska jag och Levi börja cykla tänkte jag. På hemvägen köpte vi en cykelhjälm också.

Nu sitter jag och laddar inför mitt första spinningpass. Jag ska dit med Sara, hon kan ju de där, fast man kanske inte kan göra så mycket fel på spinning? nåja det ser då inte lika kul ut som step, men man måste visst "ge det några gånger för att gilla det", sa emelie så jag får väl göra det :)

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback