goddagens bloggkompisar

Idag har varit en lugn dag. Mamma kom hit på förmiddagen, så vi traskade in till stan och åt lunch i gallerian, lasagne vart det för min del, mums. Sen satte vi oss utmed bion och väntade på min lillebror som var på biokalas. Fattar ni, biokalas.. Och lasergame kalas, leklands-kalas, dom har rätt häftiga kalas nuförtiden, inte nå fiskedamm eller så som det var på nittitalet inte. NuÄrEVäRstAtVÅtUseNtALeT.

När han var färdig så traskade vi iallafall tillbaka till klubbgärdet. Vi såg en bisonråtta som simmade i kanalen, fyyyy vad den var stor och äcklig. Vi vart så fascinerade att vi var tvugna stanna folk som gick förbi å be dem titta på den.

Sen har jag vart på step, gick skitdåligt. Jag hade noll noll noll energi. Tråkigt..

ikväll har vi ätit hamburgare. gott

nu ska jag vara social med tjejjan som är här. ciao

Kommentarer
Från: Elin

Jag kommer på onsdag :) JAG LÄNGTAR efter att vara med dig:)

2009-04-27 @ 19:19:22
URL: http://foretjugo.blogg.se/
Från: Madeléne

dååååligt med uppdatering nu vavavavvavavavavvavvaaaaaaaa?!?!?!? ;)

2009-04-28 @ 06:26:40
URL: http://annamadelenee.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback