hemma!

Vi har varit i arjeplog i över en vecka, kom hem för några timmar sen och har precis packat upp allting. Våran påsk har varit tokbra, har kört skoter, badat jacuzzi, ätit och druckit gott med bra sällskap. De dagarna vi har varit ute och grillat har vi varit ett gäng på mer än 20 skotrar, ganska häftigt faktiskt.

jag har tagit massor med kort som jag tänkte lägga upp men just nu orkar jag inte, tänkte ta igen lite i bloggvärlden, jag har över 200 nya inlägg på bloggkoll såg jag.. Och snart börjar ju csi. Och snart är mina makaroner klara :)


vi hörs imorgon!

Kommentarer
Från: Caroline.

Vad roligt att ni är tillbaks : )

2009-04-14 @ 08:58:32
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback