jag är så dödligt trött nuu

Nu är jag så sjukt trött, vill bara gå å lägga mig men nej nej, jag måste ju duscha först, jag har varit på aerobic intervall och sen hade vi främmande från det att jag kom hem. Det har varit en bra dag iallafall. Gick in till stan mitt på dagen för att hitta ett par solglasögon till Levi, sånnadär med ett stretchband typ. Hittade på apoteketm, men det fanns bara rosa, men tillslut hittade jag svarta glasögon på team sportia, perfekt.

Träningen var så grymt rolig, fast jag var tvungen fara en kvart innan passet slutade för Chris skulle iväg och jobba. Stretcha har jag förstås inte gjort heller, dumma jag alltså. Nänä nu måste jag verkligen gå och duscha så att jag kan lägga mig sen, blir en händelserik dag imorgon och det är ju en fördel om man orkar vara med.


Godnatt

Kommentarer
Från: Caroline.

Sånna glasögon skulle vi också köpa till Freija för ett tag sen men vi hitta de inte här eller jo de fanns några hos optikern för 350 kr. Lite dyrt. Får kika i luleå idag : )

2009-04-24 @ 08:33:05
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: Lea

om du vill så vore det super snällt!

2009-04-26 @ 15:41:33
URL: http://linnealindkvist.blogspot.com
Från: Lea

Oj shit, det måste jag verkligen tänkta igenom..ska kolla igenom bilderna hemma ikväll och spåna så återkommer jag om det=)

2009-04-26 @ 19:41:40
Från: Lea

det ska jag göra,är på jobbet nu...nej gud inte måste du fixa det ikväll du har all evighet på dig, jag är bara så glad att du vill göra det!=)

Men jag ska kolla igeom och fundera så återkommer jag sen får du göra det i den tid du har och vill=)

2009-04-26 @ 19:50:50



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback