kvällströtta

Idag gjorde jag det sista och det största provet i engelskan, grammatikprovet. Kändes rätt bra, ett VG på det då så kan jag vara nöjd med mig själv. Vi har hunnit med en sväng på stan också, lite införpåsk-handling. Levi fick ett till halskydd och ett par handskar, så nu är han redo. Jag och Chris köpte oss nå mjukiskläder också, så nu är det bara maten och sånt som ska handlas. Nu ikväll har vi haft främmande en stund, Levi var så trött att han höll på å somna ståendes.

Något roligt är att vi ska få nya golv i både kök och hall, jippiii. Har tjatat rätt länge på dem så nu var det väl dags, speciellt i köket. däremot så blir det nog inte något före påsk, men har vi väntat såhär länge kan vi vänta några veckor till.

Jag har varit dödålig på att blogga, har inte haft någon blogglust alls. Inte datalust heller för den delen. Jag ser att min besöksstatistik har sjunkit ganska mycket också. Tro det eller ej men jag har börjat gilla tv:n rätt mycket, såfort jag får tid så sitter jag i soffan och tittar.

Nu har min karl farit på jobbet och Levi sover, så man kan som säga att jag är ensammen. Förutom Nasti då som ligger utmed mina fötter.

Ha en bra kväll!

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback