puh vilken dag!

Gud vad fint väder det har varit idag, efter frukosten tog jag och Levi en promenad till kvantum och handlade lite. Mamma och dom har varit här idag också, Levi sov när dom kom så dom fick gott vänta tills han vaknade. När dom farit gick jag och Levi in till stan en sväng, jag fyndade en jättefin fleece jacka på halva reapriset som levi fick, också ett par vantar, kan vara bra att ha.

När vi väl kom hem fick Levi middag och sen fick han vara inne med pappa, för då gick jag ut här på våran uteplats och rensade bort allt ogräs mellan plattorna, jag satt på huk i typ 1½ timme och jag kan lova att det känns i ryggen just nu. När hsb får tummen ur och hämtar badkaret som står här utanför ska vi ställa fram utemöblerna, men först måste jag ta in dom och skrubba av dom.

Levi lär sig så mycket småsaker hela tiden, nu kan han kramas, pussas och dricka ur sugrör, han har nog lärt sig mer saker men det är det jag kommer på just nu iallafall. Jag försöker få honom att säga pappa, han vet vars pappa är, och han har sagt pappa några enstaka gånger, men endå kallar han chris för mamma.

Nu ikväll har snutten varit arg så inni Hvete. Chris försökte klippa naglarna på honom men det var ingen höjdare. Han är riktigt envis och ett jävla humör, han är en riktig dramaking också som snör sig på golvet helt uppgivet när han inte får som han vill. Nu ligger han iallafall och ska sova, vi har precis borstat tänderna och det gillar han inte riktigt heller. Tur att jag också är envis.



Igårkväll när Levi väntade på vällingen, och när pappa ställde ner den på golvet blev levi helt förstörd, konstigt nog. Välling är iallafall Levi`s favorit





Kommentarer
Från: Madeléne

Åh, jag blev så glad efter att jag pratade med dig idag! :) Jag hoppas verkligen att det inte kommer att dröja så länge innan det händer, hade jag fått bestämma så hade ni kommit redan imorgon med lasset ;)

2009-04-15 @ 22:08:47
URL: http://annamadelenee.blogg.se/
Från: Sofie

joo ja vet =) Men det är bara lite svårt ibland! Hur e de med dig då? Verkar som ni haft en bra påsk =)

2009-04-16 @ 12:24:36
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Från: Sofie

joo precis, jag försöker också tänka så, det går ju att få bort sen=)Nå jag kommit fram till är att jag aldrig nånsin ska klaga på hur jag såg ut innan jag blev gravid. Jaa det lät riktigt härligt, här var det ju inte så fint väder under helgen, förutom sön men då jobba jag! Typiskt =) Annars var vi ute på svärföräldrarnas stuga tor-lör. Skönt att bara få komma bort för nåndag! =)

2009-04-16 @ 13:34:47
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Från: Madeléne

utmanad :)

2009-04-16 @ 17:25:19
URL: http://annamadelenee.blogg.se/
Från: Emma

han blir bara mer och mer lik dig lollo! :P

2009-04-17 @ 00:30:03
URL: http://emmaaajonsson.blogg.se/
Från: Emma

han blir bara mer och mer lik dig lollo ! :D

2009-04-17 @ 00:30:32
URL: http://emmaaajonsson.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback