full rulle

Vi promenerade in till stan idag, jag Chris och Carro. Hämtade upp Sandras äldsta flicka Sabina på busstastionen och sen traskade vi runt i stan. Jag fick ett par nya leggings och Levi fick ett par stövlar och fingervantar. Vi käkade på subland, handlade på kvantum och sen hem.

Jag var på step tidigare ikväll, känns grymt skönt att börja komma igång med träningen nu, och det gick huuur bra som helst. Kom hem, slog igång tvättkmaskinerna och åt en väldigt sen middag, sen fick jag Carro och Sandra för oss att fara ut och gå/jogga, och vi slog Sandras tidsrekord!

Nu är jag helt slut i kroppen, jag kommer sova såååå gott inatt. Levi somnade som en stock, det tar på att vara på dagis..

Sov gott allihopa

Kommentarer
Från: Elin

Super fin design! :) Va kul att det går bra för lilleman på dagis.

2009-08-20 @ 11:07:26
URL: http://foretjugo.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback