händelserikt

Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen, fyy på mig.

Vi har iallafall haft fullt upp, i helgen var Madde här och hälsade på, vi gick på stan nästan hela dagen och shoppade. Jag hade Levi med mig förstås och Madde hade sin bäbis. I magen då alltså. fattar ni?? MADDE OCH SIMON SKA HA BARN!!!! Det var väldarns roligt!!! :)

I söndags var Micke och Moa här och hälsade på innan dom åkte vidare till New York. Jaa jag vet, det händer stora saker för typ alla våra kompisar. Vi gick iallafall ut och åt god middag, sen hem hit och fikade åså, och nu är dom i N.Y. och lever loppan i en vecka. jajja.

Nästa nyhet. Levi har börjat dagis påriktigt, för idag hade jag min första skoldag. Levi har iallafall skött sig riktigt bra på dagis, såklart! min duktiga kille. Igår när jag kom och skulle hämta han efter sista inskolningsdagen så ville han inte ens gå hem. tok-.

 Jag har lärt känna en ny tjej som heter Viktoria, hon ska också läsa till förskollärare på distans, vi har barnen på samma dagis PLUS att vi bor nästan grannar. Perffa! Vi har iallafall varit i luleå på LTU idag. Viktoria sa att hon hade dåligt lokalsinne. Nu så efter vid dagens slut så tror jag på henne. Det började med att vi hamnade ute i gammelstan, sen gick hon åt HELT fel håll när vi skulle hitta till bilen efter skoldagens slut. Och på hemvägen for vi en sväng förbi sunderbyn innan vi kom på att vi kört lite fel. hehe. spännande iallafall, nu har man sett lite mer av luleå :)





Kommentarer
Från: Gammel- Gammel farmor

Å-vad söt barnbarns barn jag har. Ja det är klart att ni föräldrar också är både söta och smarta. Och dessutom är ni omtänksamma. Det är så roligt att se bilder av Levi och på så sätt följa hans utveckling.

och pojken kan ju inte rå för att han är väldigt lik sin far. Ha ha!

Ha det bra,vi hörs.

2009-09-27 @ 18:30:24



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback