jag är lite tlött

Imorse fick Levi vara ensammen på dagis en stund, det gick superbra för honom, och när jag kom tillbaka var dom ute och lekte, jag ropade på Levi och han kom springandes till mig SUPERGLAD över att se mig, vilken lyckokänsla det var!!

Efter dagis for vi till Luleå en sväng, kollade in vars på universitetet jag ska första dagen, så man inte måste virra omkring där första morgonen. Sen strosade vi runt i affärer, fikade på Waynes och sist men inte minst ut en sväng på storheden.

Levi har haft jättesvårt att somna ikväll, han låg å gnällde i en timme men nu har han äntligen somnat för en stund sen. dom sa på dagis att han kunde bli orolig när det gällde sömnen just för att han får så mycket nya intryck på dagis å så, nätterna har varit som vanligt han har bara haft lite svårt att somna på kvällarna.

nu vill grannen ut å springa.. men det vill inte jag för jag är tlötttt

Chris, Ante och Jag.. bilderna togs nyss..


Kommentarer
Från: Sandra

Snygg blogg =) Hör av dig då du kommer till a-plog så får vi ta en promenad!!

2009-08-20 @ 21:33:52
URL: http://sandralaituri.blogg.se/
Från: Sandra

Vi har det bara bra, hon är så snäll så =) Ja men slå gärna en signal då ni kommer upp nästa gång. Kul att Levi har börjat på dagis. Men jösses vad tiden går fort, att han redan är såå stor.. :)

2009-08-21 @ 11:10:19
URL: http://sandralaituri.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback