rekord?

Nu tror jag att jag har tagit rekord i att inte uppdatera bloggen, jag har aldrig uppdaterat såhär lite sen jag startade bloggen tror jag.

Iallafall så har vi börjat inskolningen på dagis nu, igår var första dagen och nästa vecka börjar Levi dagis "på riktigt". Än så länge har det gått bra med inskolningen men då har jag varit med honom hela tiden, blir spännande att se hur det går när han ska stanna där ensammen, han blev jätteledsen idag då jag lämnade honom med fröken Kenneth för att gå på toa.

Annars händer det inte så mycket.. Inskolning på schemat för resten av veckan, måste köpa nya pyjamasar till Levi, gummistövlar, och lite utekläder nu när han ska börja dagis, dom är ute så mycket som möjligt och det är ju perfekt för Levi som gillar att vara ute.


nu ska jag och Chris fundera ut nåt att äta till middag medans Levi fortfarande vilar i våran säng, gosnutten


Levi ramlade i rabatten förra veckan;



Kommentarer
Från: Caroline.

Nämen snutten då! Vad roligt med inskolning hoppas att de går bra : ) Saknar din uppdatering ju!

2009-08-18 @ 14:52:31
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: Ida

men vilken sötnos :)

2009-09-06 @ 21:08:22
URL: http://elfvin.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback