så fruktansvärt trött

Vi sov till 8 imorse, Levi har utökat sovtiden med en timma de senaste dagarna, himla skönt men jag var så otroligt trött imorse så jag visste inte riktigt vars jag skulle ta vägen. Känner mig fortfarande trött ..

Nu har jag precis lagt Levi i sin säng så han kan vila en stund. Vi har inte gjort så mycket idag, bara varit hemma, läst böcker och lagat mat.. bara vardagsgrejer. Jag är så himla less på att Chris jobbar varannan helg, fytusan säger jag. Men nu jobbar han bara 6 nätter till sen är han ledig i över 3 veckor, och efter det kommer han börja jobba dag, och då jobbar han var tredje helg, åååå vad det ska bli skönt!

Nä nu ska jag sluta klaga. Ha en bra dag!

Kommentarer
Från: Anna

Haha, fast jag vet inte om Eskilstuna och en massa städ/lagerjobb räknas med att ha tagit sig någonstans ;> Nja, jag längtar inte hem så himla mycket faktiskt. Det har jag bara gjort när det har varit struligt med jobb och så. Och så nu när det är snart är jul och det bara är plusgrader och regn här hela tiden :P

2009-12-12 @ 13:22:00
URL: http://annaenkvist.blogspot.com
Från: Anna

Ja, jag ska fira jul i Korre. Åker hem på lördag så jag har börjat nedräkningen ;>

2009-12-13 @ 12:16:12
URL: http://annaenkvist.blogspot.com



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback