tänder på G!

Jag tycker så synd om min lilla pojke. Denna helg har verkligen varit jobbig för honom. Eller det började egentligen förra veckan med grin, gnäll och feber. Sjuk tänkte jag, tills han började gnugga tänder mot allt han kom åt så jag kände efter, och jadå alla kindtänder på båda sidorna både uppe och nere är påväg upp. Levi har varit otröstlig stundvis och det har varit superjobbigt att inte kunnat göra något för min lilla kille. Sen har han sovit lite oroligt vissa nätter, tyvärr var i natt en sån natt så han var vaken till och från i tre timmar. Som tur var sov jag en stund igår på dagen så ork har jag iallafall. Fattar inte, vissa ungar får sina tänder utan problem, det märks inte ens, medans min lille kille måste lida såhär.

Idag är Levi iallafall på dagis. Jag pluggar men har tänkt ta lunch nu. Sen blir det att åka med Nasti till veterinären, och fara hem till min mamma på lilla julafton. Måste försöka hinna packa idag också eftersom vi åker bort över jul, och städa undan lite här hemma men vi får väl se hur långt jag hinner.

Nä nu ska jag ta å göra mig nå mat.


Levi och pappa tittar i leksakskatalogen


Kommentarer
Från: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Så söt han är! Jobbigt de där med tänderna. På Freija märker man inte mycket när det är tänder på G. De som kan märkas är att de går fler blöjor, hon blir risig i kistan ; ) Haha. Kraam på du!

2009-12-22 @ 11:26:53
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: Elin

underbara söta unge!:D

2009-12-22 @ 17:06:15
URL: http://foretjugo.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback