vi lever!!

Hallå, vi lever!! Har haft noll motivation till att skriva här men nu kommer ett inlägg iallafall. Vi har det iallafall bara bra, trots att Levi är i första trotsen och lärt sig säga "nej". Flitigt använt ord just nu, jag blir tokig ibland men han är faktiskt rätt söt när han är så bestämd så ibland är det svårt att hålla sig för skratt.

Levi har det superbra på dagis, han vill sällan hem när man ska hämta honom, bra eller dåligt? :) Däremot har han slutat med sina långa sovmornar så nu stiger vi istället upp runt 7, ska väl dock inte klaga, jag vet att vi har haft det bra :)

En rolig sak är att jag bestämt mig för att köpa ett nytt objektiv, förhoppningsvis innan jul om jag hinner få det. Ska bli så himla roligt för jag känner nu att jag är lite handikappad med mitt nuvarande objektiv som följde med kameran.

Nåja, nu ska jag ta å byta från pyjamas till en dagisoutfit på lilleman så ska vi pinna iväg till dagis. Så himla trist att snön försvunnit ute föresten, nu är det ju bara is. Vi kommer iallafall ta bilen till dagis idag för vi lämnade vagnen där igår, så ska jag göra ett viktigt ärende i samma veva.

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback