alla hjärtans dag

.. och jag är ensammen. Lite ironiskt med tanke på att jga nästan aldrig är ensammen, att jag är ensammen då just idag.. fast det finns ju 364 andra dagar som man kan gulla med varandra så det gör egentligen ingenting. Mina hjärtan for just iväg till Arjeplog, vet inte hur länge dom ska stanna där men jag har en liten klump i magen, jag har nämligen aldrig varit ifrån Levi mer än en arbetsdag, som max var det en natt, nu på juldagen då jag sov hos karin.

Imorse sa Chris "grattis på alla hjärtans dag" till mig, säger man så? Det är nämligen inte första gången en karl säger så till mig. Jag frågade vad han köpt till mig i present, "men hur tror du jag ska ha hunnit köpa en present till dig när jag har jobbat natt i en vecka" svarade han då. "men jag har skitit en hjärtformad korv till dig". Visst är han romantisk min karl??

Få se vad som händer idag då, se teeeveee skulle jag tro, kan ni fatta vilken lyx att få göra vad man vill, en hel dag?!?!?!??!?!?

Men jag saknar redan snutten..




Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback