en sen lördagsuppdatering

Igår mådde jag skit, hela dagen!! Ringde mamma så dom kom och hämtade upp Levi på förmidagen, så att jag fick vila. Jag gick och la mig och steg inte upp förens halv två. Hela dagens planer blev  helt förstörda.. Vi skulle egentligen till nimbys med grannbarnen men det blev förstås inte av.

På eftermiddagen kom Chris mamma med en bil som vi har lånat, och hon skulle tillbaka till Älvsbyn så jag skjutsade dit henne och hämtade upp Levi i samma veva, han hade varit i kanisbacken med mamma och åkt pulka, tydligen hade jag klätt honom för dåligt, trots att jag tyckte att jag klätt honom ordentligt.

Hem till piteå bar det iallafall av, handla på kvantum och sen räjsa hem, jag, värdinnan var över en timme sen till middagen med grannarna, tur att dom är förstående. Dom hade två av sina små med sig så det var liv i luckan, hehe.

Det blev en tidig kväll för oss alla, jag var inte riktigt kry. Jag och Sandra såg slutet av E.T som gick på tv, och sen kojsade jag.



Grannbarnen Alex och Bella


Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback