hej hallå i det blå

snart en vecka utan dator, och jag måste erkänna att det är rätt skönt, jag har verkligen insett hur mycket man hinner om man inte spenderar all den tiden vid datorn som jag brukar göra. Imorgon får vi iallafall grafikkortet så då är jag back on track. Känner dock inte sådär jättestort bloggsug, känns som att jag oftast och mest bara skriver ner vad vi gjort under dagen, just för att jag inte har lust och skriva och då blir det ju inte roligt för er att läsa.

Nåja, nu ska jag gå igenom bloggkolls listan, såg att jag hade 80 olästa inlägg, fast man måste ju inte läsa alla :)

Kommentarer
Från: sandra

vi har bara lagt ner honom, visst grät han de första dagarna men nu är det inga problem. tror han förstår att han ska sova när man bäddar ner honom=)

2009-02-12 @ 09:08:46
URL: http://filipsmammas.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback