måndaggg.gg

Jag har fått ha båda mina killar hemma idag, och vi har hunnit göra massor med saker. Chris lagade en god omelett till frukost, sen har vi varit och tvättat bilen på ok, pantat burkar och flaskor, köpt en kupevärmare, handlat lite nödvändiga saker på öb, köpt en bilstereo och massa annat småtjafs. Sen har jag tvättat, lagt in tvätten, Chris har kopplat i stereon i bilen.. Vi har varit riktigt duktiga idag med andra ord.

Levi har börjat resa sig upp efter allt, och nu går han efter möblerna också, men han vågar inte riktigt släppa. Han har börjat använda gå-stolen som en lära gå vagn typ.. Men han blir skitarg om man sätter honom i gåstolen nu, hehe. När jag hade varit ute och rastat hunden och kom in så hörde jag hur han ropade "mammamamma", och när jag kom in så gnällde han och tittade på mig samtidigt som han sa mamma, åå så underbart det är !!!!!! Hahah ha ha haaaa nu sitter chris med Levi i soffan å försöker få han att säga pappa, men levi säger maaa. Inte mamma, men det är maa iallafall ;)




Kommentarer
Från: erika grahn

Han är verklugen gullig eran lilla kille! Hur är allt med dig? Hoppas du har det bra!

Kram Erika

2009-02-08 @ 23:01:58
URL: http://erikagrahn.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback