mina älsklingar är hemma!

Nu har mina killar äntligen kommit hem. Jag var och jobbade idag, steg upp 5.30 och gjorde mig iordning i lugn å ro innan jag cyklade till jobbet i typ -25 grader, och det mina damer och herrar, det var ingen höjdare!

jag kom hem vid halv två och strax därefter kom killarna hem, ååå vad jag har saknat dom. Vi har varit och handlat lite mat å så, också har grannarna varit hit en sväng.


Har inte så mycket att säga mer.. men mina killar är finast, vilken tur jag har som har dem! :)



skulle uppdaterats i eftermiddags




Nu ikväll har jag varit och tränat, gick väl lite sisådär. Sen har jag badat levi, vilken plaskpojke alltså. ska snart lägga mig i soffan och se en film med chrischros. myys



Kommentarer
Från: Sandra

Fin bild!

2009-02-17 @ 20:32:41
Från: Linda

okej, ja ska gnälla mig till ett ;p för ja vill faktiskt veta vad det är! =)

2009-02-17 @ 22:59:25
URL: http://liindaliindgren.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback