Onsdagen i skellefteå

Igår var jag och Levi och hälsade på Elin i skellefteå. Blev bjudna på plättar till lunch, och sen for vi in till stan och kollade omkring. Jag hittade en tröja på ginas rea, men inte mer än så. Vi åkte ut till ett ställe som hette solbacken, det var typ som storheden fast mindre. Hittade iallafall tavellister som jag har sökt, också två hörnhyllor. Perffa, nu ska dom bara upp också.

Sen har vi varit och hälsat på Johanna hennes lilla Isolde, Levi fick stora ögon när hon började gny, också försökte han ta nappen av henne. Han började skratta också, det var allt en rolig filur verkade han tycka.


Lilla Isolde



Jag fick sån huvudvärk så jag och Levi började rulla hemåt till pappa Chris. Snutten somnade i samma ögonblick som jag satte honom i bilbarnstolen och sen sov han hela vägen hem. Chris hade gjort mat när vi kom hem, och sen åt jag godis hela kvällen, jag la mig kring halv sju i sängen och såg en film, och sen somnade jag, så jag borde vara utvilad nu men om jag ska vara ärlig så skulle jag gärna ligga längre.




Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback