rantar-söndag

Idag har varit en riktig rantar dag. Chris mamma är och hälsar på hos Chrisens brorsa i Älvsbyn, så hon ville att vi skulle komma dit och äta en maffig frulle med dem, så vi for dit imorse, och oj vad mycket frukost mat dom hade gjort iordning! Jag är ju en riktig frukost människa så jag åt och åt och åt..

Vi skjutsade Chris mamma och lillebror till bussen och sen for vi vidare och hälsade på mina kusiner, och så dum jag var som glömde kameran hemma för dom var så gosiga med Levi, han fick smaka glass av Tim och sen bar dom omkring på honom mest hela tiden och gosade. Vi drack kaffe och sen monterade min farbror och Chris in bilbarnstolen, som vi fick av dom, i bilen, Levi börjar bli lite för stor för babyskyddet, man får typ pressa in honom i det.

Efter besöket hos kusinera så for vi och hälsade på hos Kajsa och Danne, dom fick låna vårat babyskydd eftersom att dom snart får en liten en. Jag hjälpte Kajsa färga håret också, hjälpsam som jag är.

 Sen vidare, igen. Hem till piteå, byta om till träningskläder också for jag iväg på step, skitroligt förstås och jag längtar redan till nästa söndag! Sen har jag, Sandra och Levi varit och handlat ikväll, sandra kollade Levi medans jag sprang runt som en yr höna och plockade varor.

Sen hem, igen, och nu ska jag inte ut nå mer idag! Jag och Chris ska lägga oss i sängen och titta på en film, myspys. Ska bli såååå skönt att få sova, vi har ju varit igång hela dagen.

Levi är ganska gnällig, gnager på allt han kommer åt och just nu önskar jag att dom där gaddarna bara kunde komma. Hårdbröd knaprar han som bara den, grannarna sa att det var bra att ge för att det hjälper till att nöta på tandköttet, och Levi tycker det är smaskens så där slår vi två flugor i en smäll. Sen har han "nästan" börjat säga tutte. det låter typ "töttetötte", så gulligt!!

Kommentarer
Från: Anonym

sover han hela natten nu sedan du gjorde shn kuren? visst ska man plocka bort tutten på natten när man börjar med kuren? gjorde du det och gick det bra?

2009-02-02 @ 09:23:44



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback