Shn fråga

Anonym om rantar-söndag:
sover han hela natten nu sedan du gjorde shn kuren? visst ska man plocka bort tutten på natten när man börjar med kuren? gjorde du det och gick det bra?



Svar:


Nattningen tar ingen tid alls, han vaknar mellan en till två gånger på natten, jag ramsar från sängen och han somnar fort om.  Jag valde att inte plocka bort tutten, jag tycker att han kan få han den ett tag till, istället brukar vi ha två tuttar i sängen så när han vaknar på natten hittar han lättare en tutte, men han kan somna om utan tutte också. Jag har däremot inte gått in i rummet i enkom för att ge honom tutten.

Jag lägger Levi ca 19.30 på kvällen och väcker honom 8.00 på morgonen, så han äter ingenting på natten heller.

Kommentarer
Från: sandra

Jag vet inte hur jag lyckts men efter Filip ätit välling på kvällen kring 20.00 så ger jag honom tutten och snutten sen lägger jag ner honom i sin säng säger "God natt" och lämnar dörren på glänt - han somnar inom kort! helt otroligt. Sover hela natten utan att vakna och vill ha välling på morgon mellan 07.00 -08.00. Ibland ska man ha tur=) Hoppas det går bra för er! kram från oss=)

2009-02-11 @ 15:44:56
URL: http://filipsmammas.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback