sömntrubbel

Levi har sovit skitdåligt inatt, vilket bakslag! Men sånna får man väl vänta sig, jag är lite lur om att vi gett honom för lite mat så idag har jag verkligen försökt ge honom så mycket som möjligt, så kanske han sover bra igen.

Sandra och hennes minsting kom hit och åt frukost med mig och Levi. Sen har vi bara sett tv och suttit vid datorn hela förmiddagen.. Dom stannade och åt lunch med oss och sen fick Levi sova ute i vagnen.

Jag och Levi har varit och hälsat på hos Sara nu på eftermiddagen. Levi ville förstås leka med allt han inte fick leka med, saras ljuslyktor och hundens matskålar. Vi hann upp en sväng på stan också och lämnade igen en eyeliner.

Nu har vi precis kommit hem, jag har krubbat och Levi sitter nu i soffan med pappa.. Jag tänkte fara och träna ikväll och sen ska jag se filmen jag somnade ifrån igårkväll.



Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback