tröötttttt

Inatt satt jag uppe till TRE. fattar ni, tre på natten? Det var som bara för att jag kunde, jag gjorde ingenting speciellt, satt här och nördade. Iallafall så hade jag ju lyxen att sova hur länge jag ville, och såklart vaknade jag halv nio på morgonen och kunde inte somna om. Rutinerna har satt sig så hårt att jag inte kunde sova längre, så det var lika bra att gå upp och äta mina äggmackor, som jag äter varje morgon.

Jag blev erbjuden jobb ikväll också, men jag tackade nej. Kände att det här är min chans till egentid, så jag avstod. Jag for och tränade men det gick ju inte så bra, lämnade passet efter 20 minuter, trodde jag skulle svimma. Förmodligen är det för att jag inte sovit särskilt mycket inatt skulle jag tro.. Nåja, i princip hela dagen har spenderats i soffan med min älskade Nasti.

Grannens hund har skitit ca 2 meter från våran port, tycker det är lustigt att man måste rasta hunden på innergården där barnen leker, och sen inte ens kunna plocka upp skiten! Ska man ringa och klaga??


Nu ska jag lägga mig och se tv igen, går ju massor med filmer ikväll, fast det gör det iofs varje kväll men nu har jag ju faktiskt tid att se nån av dem. haha det låter som om jag aldrig annars har tid, det har jag förstås men då prioriterar jag andra saker :)

Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Ja det är bara en tidsfråga ; D haha.

2009-02-15 @ 21:58:10
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: Johanna

ring och klaga!

2009-02-15 @ 22:42:31
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/
Från: Sandra

Som en äkta mamma :-)

Svårt att ta sig tid till lugna "nöjen" när barnet sover. Så man väntar och väntar och väntar tills man helt plötsligt är HELT utan barn. Brukar kännas ovant, men sen skönt att få köra sitt eget race och ladda batterierna.



En glad utvilad mamma är en bra mamma.

2009-02-16 @ 06:19:07
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Du det var samma med hundbajset här utanför för ETT par månader sedan om du förstår vad jag menar ;P



Hyresvärden satte upp skyltar i alla trappuppgångar om att man skulle plocka upp efter sig. Fast de hjälpte inte så mycket. Utanför våran port verkade vara favorit bajs/kissplatsen.

2009-02-16 @ 09:35:58
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag vet inte, vill ha en bäddsoffa iaf : )

2009-02-16 @ 10:20:38
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback