tröttis

Då har jag jobbat.. jag hade ganska ont i benen när jag kom hem, jag har inte suttit långa stunder sen jag klev upp imorse, har varit på stan med grannen, vi storhandlade först båda två och sen bjöd hon mig på lunch i gallerian. Vandrade omkring ett tag, jag hittade ett snyggt träningslinne på HM, precis ett sånt som jag sökt efter. Sen har jag städat här hemma..

Chris har varit riktigt duktig.. igår när jag kom hem från träningen hade han fått för sig att bära ut badkaret, och det blev jättebra. Vi använde det ändå aldrig och nu blev det mer plats i toan, så idag har han flyttat om duschdraperiet å så. Såg att han hängt upp gardiner i levis rum också.

Såå, som sagt så har jag jobbat.. grannen kollade levi i skiftbytet, chris for när jag kom hem.. nu är jag trött som tusingen, ska rasta hunden och gå å lägga mig.. jag älskar att sova.

Kommentarer
Från: Madeléne

Det är min mammas mormor som vi har varit på begravning för. Jobbigt!

2009-02-21 @ 00:19:04
URL: http://annamadelenee.blogg.se/
Från: Johanna ♥

Hej! Du är inbjuden på mitt 22-års "kalas" på tisdag om du vill komma, efter klockan 17:00 hos min pappa. Hoppas du kan komma!

2009-02-21 @ 09:38:46
URL: http://johanyjohansson.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback