----

Igår så låg jag i sovrummet och ropade på Chris att det var en film på tv.. "vad är de för film då?" ropade han tillbaka.. "schaos" ropade jag tillbaka, "vadå schaaoos??" sa chris också kom han och kollade på vad filmen hette, Chaos.. "alltså om du får godkänt i engelska b så är det ju ett mirakel", tydligen uttalades filmen "kaos" hehe, jag blev hånad hela kvällen :P

Idag fick jag en lååång sovmorgon, ändå till 11.. Det har blivit många sovmornar för min del nu, men det är över för nu ska Chris få sovmorgon. När jag steg upp så hade karln i huset gjort en omelett till lunch, mummmmsss. Levi fick sova en stund, han har varit ganska pigg idag, så vi passade på och gick in till stan och gjorde ett viktigt ärende, miiiket viktigt!!

Gissa vad jag gjort idag som jag inte gjort på över en vecka?! Tränat!! Step 30 blev det, och jag var skitbra. Kordination tar verkligen inte lång tid att träna upp.

Nu har ju blondinbella dansat i lets dance så är jag redo för att gå och lägga mig.. trodde ni att jag skulle bli en sån som satt och såg lets dance på fredag kvällar?? Förut såg jag ALDRIG ALDRIG ALDRIG på tv. aldrig alltså.. och nu är tv:n en riktigt bra kompis, lite för bra tyvärr :P

Kommentarer
Från: Johanna

Men din blondinbella åkte ut :P

2009-01-24 @ 10:31:59
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Haha så jäkla söt! Chaos! : ) men du ska höra mig när jag sitter och läsa engelska och ska liksom förklara för någon annan, typ en film handling. Folket bah Va? ; D

2009-01-24 @ 13:08:42
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback