2 januari 2009

Vi gick och la oss tidigt igår, både jag och Chris. Chris är ju en nattuggla medans jag gillar att lägga mig tidigt, eller, jag gillade att lägga mig tidigt förut iallafall, nuförtiden sitter jag ofta uppe för att få lite egentid. Jag gick iallafall upp med Levi imorse, toktrött trots att natten varit ganska bra. När Chris steg upp så gick jag och la mig igen.

Idag gör vi ingenting speciellt, är ju så kallt ute så man vill ju inte gå ut. Det är skönt att vara hemma iallafall, vi har ju ränt runt så himla mycket. Funderar på vad jag ska laga till middag idag, magen kurrar lite trots att vi åt för bara en stund sen.. Jag är lite sugen på att ha en gottekväll med chips och godis, så vi måste nog ut och handla iallafall ;)

Kommentarer
Från: Johanna

Jo jag försöker ju sova, men jag får ingen som helst ro, så då sitter jag ändå uppe halva natten.



Jag tänkte kanske komma förbi på tisdag om du är hemma? :)

2009-01-02 @ 15:37:20
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/
Från: Linda

jag har inget nyårslöfte, gilalr itne såna, eftersom att jag vet att jag är dålig på att håplla dom =P vad är ditt?

2009-01-02 @ 18:16:38
URL: http://lindta.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback