älvsbyn

Igår åkte jag och Levi buss till Älvsbyn. Snutten blev trött och somnade, hehe ni skulle sett hur tjockkinderna skakade i bussen. Karin kom och mötte upp och när vi kom till byn. Vi hann göra mycket medans vi var där, for och hälsade på Danne och Kajsa en snabbis, träffade Anki, åt lunch på centrum, hälsade på min farmor och farfar, hämtade bröd på polar.. Sen gjorde vi massa annat småtjafs också.

Sover i bussen



Karin skulle hämta ut ett paket på ica, men när hon skulle betala så var hennes kort borta, för det hade hon glömt hemma, så då betalade jag paket som kostade 2500. Sen gick hon och hämtade ut pengar till mig, tydligen så var 500 lapparna slut för jag fick 25 hundringar, ingen liten bunt inte.

Han som körde bussen hem låg vi samtidigt med på bb så vi hade förstås nå att prata om. Han har kört mig till skolan sen jag var 11 år typ, lite häftigt att man hamnar på bb samtidigt sen, fast det var ju första för mig och tredje för han, men endå. Väl i piteå mötte jag mamma och Elin. Pratade med dom en stund, sen gick vi och handlade en snabbis och sen hem till Nasti som blev tokglad när vi kom.



När jag badat och lagt Levi så tog jag tag i lägenheten, så nu är det städat, men det går väl fort över som alltid annars. Jag tog babyvakten och gick över till grannarna en sväng, men efter ett tag hörde jag genom vakten hur Nasti började tokskälla så då gick jag och Sandra över till oss, sen satt vi heeeela kvällen och surrade. När Chris kom hem från jobbet fick han en present av mig också, som jag köpte i Älvsbyn på Mim. En finfin kofta, är jag inte världens bästa tjejja hehe?


Karin


Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback