Älvsbyn

Imorse plockade jag och Levi ner granen, mest jag om jag ska vara ärlig. Gick fortare än jag trodde men jag var lite orolig för att jag skulle tjorva ihop ljusen så att dom är i en enda stor knut när man sa ha dom nästa jul. Skönt att ha det bortgjort. Chris tycker det är så mysigt med gran så han tyckte vi skulle ha kvar den (?!?!?!)

Vi åkte iallafall till Älvsbyn sen, först hem till Anna där jag fick Henke att steka burgare till mig. Jag lämnade bilen där så att jag kunde låna deras stolpe, också traskade jag och Levi iväg till Karin, och dit kom Elin också. Levi låg och lekte på golvet, och såklart var hundens leksaker roligare än hans egna, och inte ville han vila något inte, nejnej. Vi for en sväng på konsum och då somnade minsann lilla herren, sen gick vi allihopa hem till Anna igen där jag åt, igen. Jag tror att jag alltid är hungrig då jag kommer hem till dem, haha.


Jag och Levi kom iallafall hem vid femtiden, middag för Levi och sen har vi bara myst på hela familjen fram till nu. Snutten fick sitt kvällsbad och sen skötte Chris nattningen ikväll. Levi testade honom men gav upp efter en stund, så nu sover han sen ett tag tillbaka.


Badpojken;


Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback