drittttttttttttttttttt

bladibladiblaaaaaaa.

Jag har handlat idag, massor.. Mat tråkigt nog.. eller jag tycker egentligen att det är kul att handla mat, men det är tråkigt att det kostar så mycket för mat är dyrt. Jag och Linda har föresten blivit sådär typiskt mammiga, vet inte om jag sagt det förut med vi Snackar bajsblöjor, vanish och samlar på rabattkuponger. Linda är värst för hon har tillochmed klippt ut en kupong ur coops reklamblad, jag samlar bara på kupongerna från libero.


Min syster och hennes karl har vare här också. Det är så mysigt att umgås med dem.
Jag fick ett städil här hemma så jag har torkat ur skåpar och så efter att dom for.. Och nu har gör jag ingenting.. ingenting alls, mina ögon vill blunda men det känns så jobbigt att gå och göra alla kvällsrutiner, tråkigt nog blir det nog inte lättare om jag väntar med det.. tvärtom. Föresten så ska jag berätta en sak, att igår på aerobicen var det en tjej som sprutat på sig så mycket parfym att jag inte kunde andas, och jag är inte ens allergisk. Jag var tvungen gå efter 20 minuter för jag höll på att bli förgiftad.

Nä nu måste jag gå och lägga mig.



Snutten äter mjukost, Sarah och Christoffer


Kommentarer
Från: Linda

schh!! inte behöver du nämna att jag tom klipper ur från reklamblad ;P

2009-01-15 @ 08:14:26
URL: http://lindta.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback