en dag i pyjamas

Jag vaknade av mig själv imorse och kollade på klockan, HALV NIO?!?! Jag som skulle väcka Levi klockan 8, för rutinernas skull. Så jag sprang ut ur sovrummet och då ser jag att Chris har tagit upp Levi så att jag skulle få sovmorgon, trots att han jobbat natt, han är gullig min karl.

Sen har jag och Levi lekt, massor. Jag har lagat mat, först lunch till mig själv, sen gjorde jag korvstroganoff och ris till Levi och fryste in i barnmatsburkar, snacka om att Levi har ett matförråd nu alltså. Nu ska ni få höra också, varken jag eller Levi har fått på oss kläder idag, jag har gått omkring i morgonrock och han i pyjamas, jag känner mig som världens lataste morsa men visst kan man väl få ha såna dagar också? :)

Nu ska jag fara på aerobics om en stund, och jag ska cykla dit, kommer vara svinkallt men jag har inget val. Jag ska iallafall testa aerobic intervall, det är både kondition och styrka i 75 minuter, sägs att det är ett tungt pass så vi får väl se.

Kommentarer
Från: eva

ja de är klart man måste få ha såna dagar:) låter underbart!

2009-01-19 @ 18:45:21



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback