farbror blå

Jag och Levi har varit hos mamma nu på förmiddagen.. När jag åkte hem blev jag stannad av polisen, sådär lagom roligt när jag inte ens hade körkortet med mig.. Jag fick lämna namn och adress på mig själv och pappa också fick jag blåsa. Varje gång jag blir stannad av en polis blir jag så sjukt nervös, jag undrar alltid om jag gjort något fel..

Levi sitter i bilen och sover nu, är inte babyvakter underbara?? tar jag in honom så vaknar han så då kan han gott sitta kvar i bilen och sova. Han kryper föresten för fullt nu! Och fort går det, söt snutten..

Kommentarer
Från: Johanna ♥

Jo, man måste nog vara intresserad för att bilderna ska bli bra. Nej, nu ska jag verkligen ta tag i och hälsa på dig.. måste bara hitta en lucka i mitt "fullspäckade" liv.. eller så inte :)

2009-01-11 @ 21:14:15
URL: http://johanyjohansson.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback