finfolket

Såå.. inatt vaknade Levi och var täppt i näsan, jag gav honom näsdroppar och sen sov han tills jag väckte honom klockan 8. Vi åt frulle och sen tog vi en promenad till kvantum. Levi somnade i vagnen påväg hem så jag passade på att tvätta och plocka undan lite. Sen har Johanna, Carro och Freija varit här och hälsat på, det var så längesen vi träffades så vi drack kaffe och surrade. Levi var gnällig och så, mer än vanligt tråkigt nog. Och gud när man tittar på Carros freija, känns overkligt att Levi kommer kunna allt hon kan, hon är ju 1½ månad äldre än Levi men det känns endå långt bort.

I samma veva som tjejerna for så kom Chris morfar och mormor, och min mormor. Min mormor ska sova här inatt så hon var varit här hela eftermiddagen, vi har ätit god mat och umgåtts. Levi har legat på soffan hela eftermiddagen, en slagen hjälte. Han fick ett bad och sen tog vi tempen, över 39 grader i feber också har han hosta och är snorig, så han fick lägga sig en timme tidigare ikväll, det kan han behöva.

Nu efter Levi somnar så har jag och mormor suttit och sett tv. Chris har satt igång en film som jag strax ska sätta mig och se med dem. Hoppas hoppas nu att inte freija blivit smittad av Levi, så jag slipper ha dåligt samvete!


1. Levi och Freija
2. Freija
3. Gammelfarmor Sirkka och Levi








Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Nä vad söta bilder! : ) Freija ligger och sover som en stock, verkar inte vara något större fel på den damen. Trött var hon iallafall. Nu tjuvar jag de där bilderna ; )

2009-01-21 @ 22:25:17
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback