födelsedagsfirande!

Idag har vi haft fullt upp. Chris fick sovmorgon några timmar extra medans jag och Levi åt frukost, vek tvätt och grejade. Sen somnade Levi på soffan och sov hela en och en halv timme, inte illa pinkat. När Chris stigit upp och vi duschat och gjort oss iordning båda två så åkte vi in till stan på jakt efter födelsedagspresent till min låtsaspappa. Efter många om och men hittade vi iallafall en skjorta och slips, hur fint som helst. Slipsen låg i en sån där fin låda med knappar till, också en näsduk som man her i skjortfickan.

Vi åkte vidare hem till mamma och Jörgen, där var även min syster och hennes kille. Jag gjorde mat för jag var så sjukt hungrig trots att jag åt innan vi for hemifrån. Jag och brorsan spelade såklart lite GH innan vi åkte hem också.

Jag for och tränade när vi kom hem, blev dock ett väldigt kort träningspass. Jag och Levi har badat jättelänge ikväll också, mys-snutten. Sen var det läggdags för Levi och han sover så sött så nu, och det ska jag också göra snart.


Christoffer, Sarah och Levi, Anton och Chris, Levi



Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Gud så stor han har blivit! Går de bra med Levis sovande nu? : )

2009-01-04 @ 11:35:08
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback