fredag!!

Har haft en mysdag idag.. Jag har lagat en supergod lunch idag, kyckling gratäng. Jag bjöd över Sandra att äta med oss och sen gick vi in till stan, jag och Chris gick till syon först och sen mötte jag upp Sandra också har vi vandrat omkring i stan hela dagen med varsin barnvagn. Vi åt även middag tillsammans i gallerian, sen mötte vi upp hennes karl, Andreas. Vi vandrade omkring i affärer en stund till innan jag gav upp och gick hem, och glömde förstås hämta ut ellos paketet. Nåja, får skicka Chris att hämta det imorgon.


Nu har jag lagt Levi, får se om Sandra kommer förbi nå och håller mig sällskap.

ha en bra fredagkväll!

Kommentarer
Från: Linda

låter som att ni nhaft en toppendag!! hopps ni får en mysig kväll. kram kram

2009-01-30 @ 20:16:37
URL: http://lindta.blogg.se/
Från: Sandra

Sandra +1 kom som sällskap :-D

2009-02-01 @ 07:11:34



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback