Fredag och Lördag

Fredag morgon bara rann iväg. Jag och Levi åt lunch hemma och sen traskade vi iväg in till stan och mötte upp Elin för en shopping tur, och gissa om jag hittade mycket? oja. För första gången sen Levi föddes har jag handlat en hel dag, och bara till mig själv dessutom! Det blev ett par jeansleggings, en tröja från gina, kofta och linne från cubus, TRE par skor som jag betalade 300 kr för (ni har väl inte missat rean på wedins?? :), ögonskugga, snoddar, träningskläder.. Jag tror det var allt faktiskt. Förutom mackan jag åt på subland då. Efter handlingen gick vi hem till oss, jag bytte till träningskläderna också for jag och tränade, handlade mat, hämtade upp Kg också for vi hem och såg lets dance. Jag och Kg pratade oss mest igenom hela programmet, sen gick vi och la oss och pratade oss till sömns, typ. Det var så längesen vi träffades så vi hade mycket att ta igen.


Lördag, idag alltså.. jag skjutsade hem min sovkompis och sen har jag och Levi (mest jag) lagat en god lunch. Vi gick in till stan och mötte upp Arjeplogsbrudarna en snabbis, jag hade en tvättid att passa så jag gick hem sen. Karin har varit här ikväll, vi har lagat god mat, druckit vin och haft mysigt, Arjeplogsbrudarna kom också hit så det har varit en tjejkväll+Chris, kan man säga.

Nu börjar det väl vara dags för mig att sova. Jag känner att det sticker i ögonen och varje gång jag blinkar vill som ögonlocken stanna i blundläge. John blund kommer nog snart med mera sömnsand..


Karin



Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback