gogggeess

Imorse gick vi till komvux igen, skrev prov. Måste verkligen göra bort engelskan nu så slipper man de. Jag träffade en riktigt trevlig irakier medans jag väntade på chris, vi pratade om ditten och datten, han kunde inte så mycket svenska så det var svårt att första vissa saker. Men han sa att språket är svårt att lära sig, för han har inga svenska kompisar och med sin familj pratar han arabiska. Han lärde mig också hur man säger hej på arabiska, inte lätt språk det inte..

Jag och Levi gick och handlade lite, sen hem och laga mat. Resten av dagen har vi inte gjort ett jota. Jag har föresten agerat hemlig spion, Carro hade lite spion tips också så jag har använt mig av dem. hehe ni skulle se våran msn konversation, men den vågar jag inte lägga upp för man vet ju aldrig vilka som läser, men då vet ni att den är rolig!


Nu ligger levi i sin säng, han har badat och lekt, han älskar att leka med Nastis saker, bara för att det är just dem han inte får leka. Levi var påväg och kröp mot nastis ben, och när nasti såg det sprang han fort och grabbade tag i benet innan Levi hann dit, haha dom är roliga dom. Sen när Nasti låg och gnagde på benet (bara för att Levi inte skulle ta det) så la Levi sin hand på det, då vände nasti på huvudet så att Levi inte kom åt benet, egennyttig vovvsi :)


Nu ska jag bara göra onödiga saker, sitta vid datorn, se lite tv.. i hela två timmar!! Ibland är det skönt att vara själv, finns det någon mamma därute som INTE håller med mig??

Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vi borde öppna detektivbyrå ; D Haha!

2009-01-28 @ 20:48:56
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Haha det vorre väl nått?! Vi kommer tjäna oss en stor hacka, det känner jag på mig ; D Haha.

2009-01-28 @ 21:23:59
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback