Kallt som fasiken idag

Inatt har jag tydligen pratat i sömnen..

Jag: Vars är mamma och Jörgen?
Chris: Dom är i blatniksele
Jag: Nää men vars är dom?
Där lät jag visst lite orolig
Chris: Vars va dom sist du träffade dem?
Jag: dom är hemma

Undrar vad jag drömde om där..

Jag gick iallafall och la mig imorse efter att vi gått upp med Levi. Sov till 12.20 och sen gick jag upp till killarna. Emma och Diike kom hit en sväng så Levi passade på att spy lite på Emma, som jag sa har ju spyorna minskat men han måste ju visa vad han känner på nåt sätt så varför inte med att kräkas.

När dom for vidare så gjorde vi oss klara och for och hälsade på hos Chris pappa. Där bjöds det på finmiddag och sen kaffe. Vi stannade där hela eftermiddagen. Sen påvägen hem ville jag ju såklart inte att Levi skulle somna, men det gick ju som det gick.. Ungen gick inte att få liv i, jag sjungde, sa hallå högt, puttade i honom, men inte en min! Väl hemma så fick Levi bada läänge, också lekte vi lite innan han fick välling, och sen la honom i sängen.

Jag ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll också, så man pallar natten.

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback