komvux, stan och bodyjam.

Det första jag och Levi gjorde imorse, förutom att äta frukost och klä oss och sånt då, var att åka till komvux där vi mötte upp Linda och Harry. Linda passade barnen medans jag gick och skrev ett prov, och jag tror det gick bra för jag svarade på allting utom på en liten pyttefråga (som jag förövrigt klarade nu när jag tänkte efter).

Sen for vi vidare allihopa in till stan, till gallerian där vi mötte upp Eva som vi jobbat med på källbo, jag beställde en stoooor kopp kaffe också surrade vi på. Levi var förstås tokgnällig, bara för att Eva träffade honom för första gången förstås. Blev däremot inte så lång stund utan vi delade på oss och jag och Levi gick en snabbis och kollade på skoaffärn, men inte fanns vinterskorna jag ville ha inte. Däremot hittade jag ett par andra skitsnygga skor, stövlar såklart. Men jag ska använda mina som jag har tills dom är nötta, är så onödigt att köpa sånt som jag redan har och sen hinner man inte använda allt ändå. Om någon månad kommer nåt annat jag vill ha hursomhelst så lika bra att vänta.

Vi åkte hem till Chris också åt vi mat. Jag har suttit och kollat på massa jag vill beställa, men jag måste verkligen skärpa mig för vi har så mycket saker att det inte går att hålla snyggt här hemma, i-landsproblem på hög nivå.

Nu ikväll har jag varit på bodyjam, första gången för mig och det gick väl sådär. Jag hörde då inte ens vad instruktören sa, musiken var hög och headsetet dåligt men jag var nog inte väärldens sämsta ändå ;)

Levi var tokglad när jag kom hem från träning, han skrattade hysteriskt åt allt man gjorde, han som annars är så svårflirtad! :) Nu när jag la honom för kvällen så var han tyst på en gång, precis som igårkväll. Förstår ni så himla skönt att denna kurning funkade? Vad hade jag annars gjort?! Fast jag ska fortsätta campa utanför hans dörr tills det känns helt stabilt, för bakslag kommer säkert och han har ju inte än sovit en hel natt utan att vakna. Spelar ju egentligen ingen roll vars jag sover heller för Chris jobbar ju jämt natt så jag får sova ensammen hur jag än gör.

Det här inlägget blev låååångt ser jag..



Idag;





Kommentarer
Från: Linda

tack för idag favvisar! det får inte dröja så här länge mellan gångerna!!

2009-01-07 @ 21:01:32
URL: http://lindta.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vilka super fina bilder!

2009-01-07 @ 21:21:01
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: Elin

Så fina bilder, eller sån fin kille de var på korten:)

2009-01-08 @ 00:10:50
URL: http://www.foretjugo.blogg
Från: kg

bilderna var ju hur fina som helst!

2009-01-08 @ 18:32:13



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback