Måndag

Jag och Levi har varit osams imorse. Mycket osams dessutom. Han gnuggade sig i ögonen och det var knappt så att han orkade hålla dem öppna, och jag ville att han skulle sova men han kämpade på och var som en mask, jag la tillbaka honom i soffan när han försökte krypa iväg men tillslut blev jag så less att jag la honom i hans säng och gick därifrån, och då minsann somnade han.

När Snuttis vaknat så gick vi in till stan och mötte upp kåggan. Jag köpte ett par skor till en viss brutta, skitsnygga och förstås fanns inte skorna i min storlek. Jag fyndade två bebispresenter också, men jag kan ju inte säga vad det var här i bloggen.

Vi kom hem från stan för ett tag sen så vi har ätit middag, också har jag begärt föräldrapenning.. Visste inte riktigt hur många dagar jag skulle ta nu när Chris varit pappaledig under jul och nyår, vet ju inte vad han kommer få i lön då så jag tog ut ganska många dagar, men det gör ju inget endå för pengarna åker ju in på sparkontot så jag inte handlar upp allt, haha. Det är helt sjukt för jag är verkligen en sån som handlar efter hur mycket pengar som finns.. Vet jag att jag har massor med pengar så handlar jag därefter också, men är det lite pengar på kontot så håller jag hårt i slantarna! :)


Jag brukar skala en morot och äta då och då, bara för att få i mig lite grönsaker eftersom att jag inte alls är bra på att göra sallader till maten och så, oftast glömmer jag det helt enkelt. Iallafall så blir Levi tokig varje gång jag tar fram en morot, så jag har börjat skala en till han med som han får sitta och suga på;




Nu luktar det skit här, gissar på att det kommer från Levi, annars blir jag rädd.. Mycket bajs-snack i min blogg nuförtiden haha. Sen blir det träning för min del, förmodligen kommer jag inte hinna uppdatera bloggen mera ikväll för det är ju CSI och sen måste jag verkligen plugga!

Kommentarer
Från: eva

nämen så duktig han är som gillar morötter:) haha söt han är!

2009-01-19 @ 18:50:15



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback