Nu har vi sålt bilen.

Idag har jag och Levi varit i stan och träffat "källbomammorna". Vi åt lunch där och sen gick jag och Linda runt på affärer och kollade, Levi fick sig två bodys, ett par byxor och en filt som julklapp av min mamma, vi fick lämna igen klappen från dem eftersom att vi fick dubletter så nu fick han sig en ny klapp. Köpte även två dreggel-scarfar åt honom. Efter stan så åkte vi hem till mig, Linda och Malin hälsade på ett tag.

Sen då.. Jag lagade middag, Chris pappa kom hit och åt med oss.. Sen kom köparna till bilen och skrev papper och tog bilen, buhu och baha, nu är den såld iallafall. Jag har även hunnit tvätta också tog jag och Nasti en promenad till kvantum för att hämta ut ett paket som jag trodde var skrivet på mig, men nej nej det var skrivet på Chris så jag får hämta ut det imorgon istället eftersom att jag inte hade hans leg med mig.

Nu ska jag och Chris mysa framför tv:n, Chris är dundersjuk föresten. Ni vet döende, I FÖRKYLNING!!!!!! Aldrig har någon varit så sjuk som han är nu!! Jaja förhoppningsvis går det över. Nu blire soff-mys!


1.Harry
2. Levi och Albin
3. Albin







Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Fint att någon har minnet med sig ; ) Fast då var ju inte Freija med ...

2009-01-21 @ 09:03:34
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Haha Fint, lollo fint att du minns allt jag har glömt bort ; D haha. Tur att jag har bloggen.

2009-01-21 @ 09:20:42
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: Johanna

Haha skojar du, nu är jag spy less! Och nu när den har sina dagliga bravader där inne så känns det som att den ska komma ut både neråt och ut genom naveln typ!

2009-01-21 @ 11:58:22
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback